28 Juni

Underbara huvudvärk. Igår hade jag en sån hemsk migrän så varje liten rörelse kändes som om jag skulle spy. Men jag kom hem och gick och la mig i en halvtimme, sen var det över.
När jag vaknade ha ännu en student dykt upp. Nu är vi 6 studenter i detta lilla lilla hem! Jag har ingen aning om hur alla får plats, jag är bara glad att jag har ett eget rum.
Idag har det inte hänt så jättemycket. Hade förmiddagslektioner, och efter det åkte jag hem, bytte om, åt lunch och sen stack jag in till stan igen för att shoppa lite, hittade nämligen ett nytt shoppingkvarter i helgen. Fick med mig 2 nya jättefina klänningar, ett par solglasögon (för €1,5!!) och en vit tröja med virkat ryggparti.
Nu ligger jag bara här i sängen och väntar på att jag blir hungrig så jag kan gå ner och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0