Midsommar

Så himla typiskt Dublin. Imorse var det soligare än det varit hela veckan, så jag tog på mig klänning och ballerinas och lämnade halsduken hemma, och ända fram till lunch var det helt molnfritt, sen dugga det lite, och på eftermiddagen regnade det mer än det regnat alla de andra dagarna tillsammans, och det blåste, så mitt paraply gick sönder, får ta och köpa ett nytt.
Nu sitter jag i min säng och väntar på att det ska sluta regna så jag kan gå ner till affären och köpa godis och jordgubbar.
Hoppas ni alla får en jättefin midsommar med mycket sol!
Puss
Edo och Riccardo på en bänk under lunchen. Fitzwilliam square (mitt emot skolan) hade en stor matmarknad med mat från hela världen. Edo, missnöjd med sin falafel, Riccardo lycklig med sin lemonad och jag med lammacka, väldigt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0