5 Juli

Hahaha jag kom precis på att jag har problem med att skriva på svenska. Samma sak med att tänka, jag har kommit på mig sjäkv tänka på svenska men byta ut ord till engelska ord, så som home, people, change, utan att riktigt reflektera över det förrens efteråt. Usch, det kommer bli tufft att åka hem på lördag.
Jag slutade jag tidigt, så jag och ett par kompisar gick och köpte lunch och satte och vid sidan av Liffey i solen och åt. Efter det lämnade jag de andra för att gå och göra några sista ärenden, och köpa de sista presenterna. Efteråt träffa jag de andra igen vid St. Stephens green där de låg i solen och jäste.
Nu tror jag att jag har shoppat klart för denna resan. Det har blivit 1 par shorts, 2 väskor, 1 skjorta, 3 par strumpor, 2 pyjamaser, 3 klänningar, 3 tröjor, 1 linne, 2 böcker, 1 dubble-CD, 1 DVD, 1 par solglajjor och 1 par tofflor. Jag måste sticka och köpa ett par converse as well, men hade inte pengar till det idag, men jag går förbi affären påväg till bussen på eftermiddagen så det löser sig.
Nu ska jag nog sova, är så himla trött, sover nästan inget här.
Väldigt dålig enligt mig, men fortfarande finast.


Svindyr choklad på Starbucks.


Min absoluta favoritbild, detta står verkligen för hela resan.


Förvirrade utanför skolan första dagen, känns som igår.

Kommentarer
Postat av: lina

härliga bilder !

2012-03-02 @ 22:55:39
URL: http://linazfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0