Fredagskväll

Alla mina planer gick åt skogen för ikväll, så jag gick ner till Tesco (ICA) som ligger 500 meter härifrån, och handla lite godis, te (godare än English breakfast), läsk, några granola bars att ha med i skolan på rasterna och lite pappersnäsdukar (har dragit på mig en förkylning, trots halsduken! Dock inte jätteförvånande). Hittade tyvärr inga jordgubbar. Men nu sitter jag här och tittar på film och myser lite. Ska ut imorgon med Riccardo på förmiddagen, då ska vi gå igenom Trinity College, och efter det träffar vi några andra kompisar för att gå och se på Prideparaden, och efter det tror jag nog att det blir lite shopping.
Jag tror att jag har sträckt nånting i framsidan av mitt ben, för varje gång jag går gör det skitont, som en smärta som ilar genom hela benet, men bara i mina Docs, oavsett hur löst jag än knyter dem. Konstigt.
Det var förresten ett av mina bästa beslut inför denna resan, att ta med mina Docs, mina underbara fina vattentäta Docs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0